منو

قوانین و مقررات

مقررات فروش اینترنتی آنی‌شاپ

تایید و پرداخت فاكتور توسط خریدار به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت آنی‌شاپ می‌باشد.

کاربر گرامی؛
جهت بهره‌مندی از خدمات و سرویس‌های وب‌سایت آنی‌شاپ لازم و ضروری است که قوانین و مقررات وب‌سایت آنی‌شاپ را مطالعه نمایید. ثبت‌نام شما به‌عنوان کاربر وب‌سایت آنی‌شاپ، به‌منزله آگاهی از قوانین و مقررات آنی‌شاپ و پذیرش این قوانین است.


خرید آنلاین از آنی‌شاپ

  • خرید آنلاین از آنی‌شاپ تنها از طریق سایت www.anishop.ir امکان پذیر است. فعالیت آنی‌شاپ در اینستاگرام و تلگرام تنها با اکانت‌ anishopmobile می‌باشد. لطفا آنی‌شاپ را تنها از حساب های رسمی دنبال کنید و مراقب سودجویان باشید. هرگونه سوءاستفاده از نام و برند آنی‌شاپ پیگرد قانونی خواهد داشت.


سیاست‌ قیمت‌گذاری

  • هدف آنی‌شاپ این است که کالاها در وب‌سایت، همواره بر پایه مشتری‌مداری ارائه شوند، با این حال ممکن است قیمت کالاها به دلیل نوسانات بازار در بازه‌های زمانی مختلف شامل تغییراتی باشند. بنابراین درنظر داشته باشید که پس از ثبت سفارش و تایید در سایت آنی‌شاپ به هیچ عنوان امکان تغییر قیمت محصول (کاهش یا افزایش) در فاکتور وجود نخواهد داشت.

  • در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت آنی‌شاپ به طوریکه قیمت کالا تفاوت فاحش با ارزش ریالی آن در عرف بازار داشته باشد، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای آنی‌شاپ محفوظ است. آنی‌شاپ در اسرع وقت وجوه دریافتی را نهایتا طی ۷۲ ساعت کاری به حسابی که واریز وجه از آن انجام شده عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت آنی‌شاپ می‌پذیرد که از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعا و اعتراضی نخواهد داشت.


ثبت، پردازش و ارسال سفارشات

  • کاربر گرامی؛ تایید و پرداخت فاكتور توسط شما به منزله تایید تمامی موارد در بخش مقررات سایت آنی‌شاپ است.

  • پس از ثبت سفارش، امکان تغییر روش ارسال و آدرس حمل وجود نخواهد داشت.

  • طبق دستور مراجع قضایی، درصورتی‌ که شما به‌عنوان کاربر آنی‌شاپ سفارشی ثبت نمایید، کالاها صرفا به شما به عنوان خریدار یا تحویل گیرنده معرفی شده از جانب شما پس از ارائه و بررسی اسناد هویتی، قابل تحویل می‌باشند. آنی‌شاپ به عنوان یک فروشگاه اینترنتی موظف به احراز هویت تحویل گیرنده و تطبیق اطلاعات هویتی درج شده در سایت با اسناد هویتی و تصویر برداری از آن‌ها در خریدهای بیش از صد میلیون ریال معادل ده میلیون تومان می‌باشد.

  • کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت آنی‌شاپ به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. آنی‌شاپ همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در آنی‌شاپ به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای آنی‌شاپ محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

  • آنی‌شاپ تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا سفارشات شما را در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان برسد، اما در نظر داشته باشید که در ایام خاص مثل اعیاد و جشنواره‌ها به دلیل افزایش حجم سفارشات، ممکن است ارسال بسته‌ها به طور موقت به طول بیانجامد.

  • در صورت وجود اشکال و یا انصراف خریدار برای عودت کالا، خریدار موظف است کالا را همراه با همه لوازم به درستی بسته‌بندی کرده و آن را بیمه حمل نموده و به آدرس آنی‌شاپ ارسال نماید؛ در صورت آسیب رسیدن به کالا در حین حمل در صورتیکه کالا بیمه نشده باشد و به درستی بسته بندی نشده باشد مسئولیت آن بر عهده خریدار است.

  • در صورت پرداخت بوسیله كارت و یا واریز به حساب، باید شماره فیش بانكی و یا چهار رقم آخر کارت بانکی به همراه نام صاحب حساب و زمان دقیق پرداخت را در قسمت مربوطه ثبت نمایید، پس از ثبت مشخصات پرداخت، این مشخصات توسط آنی‌شاپ كنترل شده و پس از تایید پرداخت به اطلاع شما خواهد رسید. ضمناً مرحله تایید پرداخت برای پرداخت‌های کارت به کارت و یا واریز به حساب تنها در روزهای کاری ممکن می‌باشد.

  • در صورت انتخاب روش “پرداخت در محل” امکان لغو سفارش برای آنی‌شاپ تا ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش محفوظ است.

  • درصورتی که خریدار مبلغ سفارش را به‌صورت آنلاین پرداخت نماید و در زمان تحویل کالا در محل حضور نداشته باشد، جهت ارسال مجدد با خریدار تماس حاصل می‌شود. درصورتی که تا ۲۴ ساعت خریدار پاسخ‌گو نبود، حق لغو سفارش برای آنی‌شاپ محفوظ است.

  • مشتری گرامی، درصورتی که روش “ارسال ویژه کالای سنگین (حمل تا طبقه چهارم)” را برای دریافت سفارشتان انتخاب کرده‌اید، چنانچه پله‌های منزل شما تا ۶ عدد باشد، منزل در طبقه اول واقع شده است. پله‌های بیش از ۶ عدد مشمول مقررات طبقه دوم می‌شود.


خسارت در حمل و نقل

  • در هنگام دریافت سفارش، شما به‌عنوان خریدار حتما باید بسته‌بندی سفارش را بررسی نمایید تا در صورتیکه نقصی در بسته و یا محتوای آن در اثر حمل پیش آمده باشد آن را در حضور مامور شرکت حمل و نقل به‌صورت رسمی صورت جلسه کرده و از دریافت کالا خودداری نمایید و مراتب حداکثر ظرف 24 ساعت به آنی‌شاپ اطلاع داده شود تا آنی‌شاپ بتواند پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

  • در صورت ارسال کالا توسط شرکت‌های حمل و نقل، مسئولیت تمامی كالاها در هنگام ارسال بر عهده‌ی شركت‌های حمل‌و‌نقل و یا بیمه‌كننده شركت حمل‌و‌نقل می‌باشد و تمامی کالاهای گران قیمت از قبیل موبایل، تبلت و لپ تاپ بیمه‌ی حمل می‌گردند. آنی‌شاپ نیز پیگیر درخواست‌های مشتری از شرکت حمل‌کننده خواهد بود.

  • خریدار موظف است تا ۲ ساعت پس از دریافت سفارش آن را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت داشتن هر نوع اشکال ظاهری، شرح اشکال را به آنی‌شاپ اعلام نماید؛ در صورت تاخیر در اعلام مشکل ظاهری، آنی‌شاپ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

  • چنانچه كالای خریداری شده دچار نقص و ایراد فنی باشد و مشتری طبق شرایط ضمانت هفت روزه‌ی آنی‌شاپ ظرف 7 روز کاری از زمان دریافت کالا، اقدام به استرداد کالا به آنی‌شاپ نماید، هزینه ارسال ناشی از استرداد کالا، بر عهده آنی‌شاپ خواهد بود.

  • امکان عودت وجه تنها به حسابی که از آن حساب کالا خریداری شده است وجود دارد و آنی‌شاپ از واریز وجه به حساب شخص دیگر یا شماره حساب دیگر معذور است.

کالاهایی که دیده اید
فیلتر بر اساس شهر محصول
آنی شاپ
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

سبد خرید شما خالی است.

آنی شاپ